2013. november 6., szerda

black & white w cream

Sziasztok!


Hogy vagytok? Én remekül érzem magam, végre normális munkahelyem van. :) Egy év munkakeresés után teljesen kilátástalannak éreztem a helyzetem, de a nehéz idők után végre rám mosolygott a szerencse! Természetesen eddig is dolgoztam, nem arról van szó, de most érzem igazán azt, hogy a helyemen vagyok (és nem a szakmámban)! :) Ha hasonló cipőben jártok, tudom, hogy iszonyatosan nehéz, de sose adjátok fel, ez a legfontosabb! Bízzatok magatokban és higgyétek, hogy megtalál Titeket a Nektek való munka. Kitartás!

Az outfitről annyit, hogy még október 23-án viseltem, azért ennyire lenge. A legszebb az egészben, hogy még így is megsültem, le kellett vennem a blézeremet. Most már csak siratom ezt az időt, én különösen nehezen viselem a hideget, hiába mondják, hogy a télen született gyerekek jobban bírják. :)

A képek minőségével meg nem tudom mi történt. :S


blézer: H&M
top: H&M
nadrág: New Yorker
cipő: kínai


Szép estét! :)

35 megjegyzés:

  1. Az iskolámban a takarítónéni visel ilyen mackógatyát! :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bántásból, de ez a nadrág tényleg melegítő, nem utcára való...szerintem eleve borzasztó ha valaki ilyet vesz fel, de még ha kiteszi blogra, még nagyobb hiba. Stílusos embernek eszébe se jut ilyet felvenni, mert itt már nem aról van szó hogy ez "sportos" lenne. Kár,mert néha nagyon jó outfiteket teszel ki, ez is jól nézne ki ha rendes nadrág lenne rajtad...de néha meg nagyon ízléstelen...

      Törlés
    2. Nem igazán értelek, mert egyszer azt írod, hogy melegítő, másszor meg, h nem sportos. Ez nem egy pamut mackónadrág, de még véletlenül sem akarok magyarázkodni,mert felesleges. Nekem tetszik, jól érzem magam benne, ennyi a lényeg szerintem. :)

      Törlés
    3. A melegítő nem sportos öltözet, hanem otthoni...illetve, sportos abból a szempontból hogy sportoláshoz is lehet hordani, de nem utcára...ha nagyon rá akarjuk fogni a sportost az utcai viseletre, akkor legyen mondjuk farmer és tornacipő...
      Nem kell magyarázkodni, csak szerintem nem kéne reklámozni ezt egy blogon! Persze megteheted, de nevetségessé teszed magad vele..

      Törlés
    4. Hmm nem tudom, szerintem nem csak egy tornacipő lehet sportos viselet, 2013-mat írunk. Az meg, hogy nevetséges, az a Te véleményed, tiszteletben tartom, de örülök annak, hogy egyre több ember van, aki elfogadja és egyáltalán nem tartja furcsának, hogy nem mindenki öltözik úgy, mint az átlag.

      Törlés
    5. Jó, akkor várom a kommenteket akik szerint ez jól néz ki :D

      Törlés
  2. Deréktől felfelé imádom az egészet, a kiegészítőket, a hajad, a könnyű smink még a cipő is király, egyedül a nacival nem vagyok kibékülve, de ez meg az én földhözragadtságom. De tényleg nagyon csini vagy! :) És gratulálok, hogy megtaláltad a neked tetsző munkát, ez tényleg nem egyszerű mostanában, sok sikert hozzá és élvezd még sokáig! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, ez valakinek tetszik, valakinek nem, én kifejezettem szeretem a sportosat vegyíteni a nőiessel! :) Köszönöm a kedves szavakat!!! :)))))

      Törlés
  3. mi az eredeti szakmád? :) gratu a munkához és kitartást!!

    VálaszTörlés
  4. Személy szerint nekem se tetszik a nadrág, de vaknak/hülyének kéne lennem, ahhoz, hogy melegítőnek nézzem... A fehér blézerhez pedig kifejezetten jól mutat. Névtelenül trollkodni pedig az egyik legvisszataszítóbb dolog, ami csak létezik, de hát a csótányok a sötétben lapulnak :D
    Viktória, kíváncsi lennék mi a szakmád, persze csak ha publikus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha,ezen jót nevettem! :-D Köszönöm szépen,hogy írtál,nagyon jól esik! Semmi probléma nincs szerintem azzal,ha valakinek nem tetszik valami,de ezt intelligensen is el lehet mondani,ahogyan Te is tetted. :-) Hr-en végeztem. :)

      Törlés
    2. Nem látok semmi unintelligenset abban, amit leírtam, ha feltűnt volna, az elején még azt is leírtam, ami szerintem jó, d elátom neked az intelligens=benyalás! Olyan szánalmas...

      Törlés
    3. Te nagyon unatkozhatsz! :-D Szerintem ha sértegetsz valakit az nem intelligens dolog. Lehet véleményed,de azt normális formában is lehet közölni. Bár ha nem érted,akkor valószìnű Neked ez a normális,szomorú. Senki nem "nyalt be" egyébkènt,cdak leírtàk a véleményüket értelmes formában,azt id ha valami nem tetszik.

      Törlés
    4. Szerintem meg nem bírod a negatív kritikát. Nem sértegettelek. Vagy csak nem vagy tisztában a sértegetés szóval, véleményt mondtam, ami, mivel nem pozitív volt, nem voltál képes elfogadni. De, benyaltak, csak ezt sem vagy képes elfogadni. Azt meg már nem is mondom, hogy a kommentelők 90%-a szerint ronda ez a nadrág, csak mivel burkoltan írták le "nekem nem tetszik, de..." blablabla, ezért azt gondolod, hogy attól még rendben van...de mindegy, én nem fogok magyarázkodni...ne gondold, hogy azért járok ide, mert annyira unatkozom, csak egyszerűen nem bírom, mikor az emberek kiforgatják a szavaimat, és nem képesek elfogadni a negatív véleményt...de ne aggódj, többet nem írok!

      Törlés
    5. Ne haragudj, de napok óta erről a nadrágról "beszélgetünk". Egy NADRÁGRÓL. Nem érdemes ennyire felhúzni magad ezen szerintem. :D És hiába írod le még 10-szer is akár, hogy ronda a nadrág stb. meg mindenki ezt gondolja, attól függetlenül nem fogom elégetni, még a Te kedvedért sem. És ami még rosszabb, hordani is fogom, jujjjj.... :)

      Törlés
  5. Nekem meg nagyon tetszik a nadrág (is)! :D Nekem pont, a cipő nem tetszik, de annak is inkább csak a színe, maradtam volna a feketénél, de így is nagyon jó, hogy megtöri a sok fekete-fehéret! Nagyon csinos! :) És gratulálok a munkádhoz! ;) A névtelen kötözködőkkel meg ne törődj, mert kulturáltan is el lehet mondani, ha nem tetszik valami...

    VálaszTörlés
  6. Sztem is a cipő lóg ki a sorból! A többi nagyon jó! Egyébként a melgítőfazonú selyemnadrágok teljesen benne vannak 2013 TOP trendjei között, ha ezt valaki furcsállná, mert nem az. :)))E

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi köszönöm szépen! :-) Lehet,h egy nagyon durva fekete magassarkú jobban menne hozzá,de én most a kényelemre voksoltam egy Duna parti sétàhoz. Már amennyivel kényelmesebb ez... :-D

      Törlés
    2. Na, ez az ,hogy egy blogger mennyire tartja illúzióban az olvasóit, mert a legtöbb híresség mindig olyan cipőkben virít, amit nem lehet hordani 10 percnél tovább, vagy sokszor még az is elképzelhetetlen, hogy esetleg végigvonuljunk az utcán kifejezetten a fotókra készített összeállításokban, főleg, ha nem egy világvárosban élünk. E

      Törlés
    3. A legtöbb híresség inkább normálisan vagy topisan van felöltözve ha nincs forgatás, naná, hogy a vörös szőnyegre 10 centis sarkú cipőket húznak fel. Aki autóval közlekedik, az is megteheti, hogy kényelmetlen cipőben teszi tönkre a lábát. A 150 centis nők is előszeretettel hordanak magas sarkút, meg lehet benne tanulni menni, és van olyan magas sarkú, ami kényelmes. (Persze nem a tűsarkú és nem a macskaköveken vagy földes úton.)

      Törlés
    4. Szerencse,h nem vagyok hìresség az már kevésbé,hogy nem autóval jàrok. :-D Viszont a legtöbb esetben én biztos,hogy a kényelmesebb cipőt fogom választani. ;-)

      Törlés
  7. Igen, tudom, divatos ez meg az, de nekem nem jön be a nadrág és az óra, minden más igen. A smink is szuper, az ilyen természetes sminkek jönnek be legjobban :) A blézer és a fülbevaló különösen jó darab :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem tetszik, hogy kicsit megtöri a túl elegánsat ez a sportosabb nadrág :-) A munkához gratulálok, és teljesen átérzem a helyzetet, most végre én is jó helyen vagyok hosszú idő után!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de jó ezt hallani,örülök,h Neked is sikerült! Köszönöm! :-)

      Törlés
  9. Nekem nagyon bejön az egész összeállítás!

    Egy diavtblog meg szerintem arról kell, hogy szóljon, hogy belerakod a szubjektív véleményed és azt mutattod meg, ami szerinted jó meg szép, én személyszerint jobban kedvelem az ilyen jellegű blogokat, mint a tömeglány effektust.. szóval szerintem jól csinálod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Egyetértek Veled és ez alapján is próbálom csinálni az egészet. Nem célom mindenkinek tetszeni és azért mert néha van egy-egy rosszindulatú hozzászólás,még véletlenül sem fogok az öltözködési szokásaimon változtatni. ;-)

      Törlés
  10. Így egyben valahogy nekem sem jön be. Talán egy más cipővel, mondjuk egy wedge sneakerrel tetszene. Vagy egy másik nadrággal. :)

    VálaszTörlés
  11. Sztem vagány! A cipő kérdés mindig a legnehezebb, mert lehet,hogy kigondoljuk mi kellene, de nincs otthon cipőboltunk, és valamennyire kényelmesnek is kell lennie, meg fotókompatibilisnek (és ez is szubjektív).Én már sokszor ott tartottam, hogy mezítláb megyek, mert nem tetszett semmi sem a ruhámhoz. vagy akkor öltözhetek át, mire nagy nehezen felöltöztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,ez így van! Ezért nem lehet sosem egy nőnek elég cipője! :P :-)

      Törlés
  12. Juhúú, gratulálok, hogy végül sikerült váltanod! Megkérdezhetem, hogy milyen területen vagy most? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, annyira boldog vagyok! :D Egy önkormányzatnál sikerült elhelyezkednem! :)

      Törlés

Köszönöm, hogy kommentelsz! :)